کلیک های پایداری
مائیم و نواب بی نوایی - بسم لله اگر حریف مایی
پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 16:53 :: نويسنده : حنظله توحیدی کریمی

 

با  سلام

 

دوستان   برای  مشاهده وبلاگ  اصلی کلیک های پایداری   بر روی لینک زیر کلیک کنید.

با تشکر؛

 

http://www.click-lasting.mihanblog.com



 چندی پیش  با خبر شدیم  دانشجویان خط امام باغ قلهک را که به صورت غیر قانونی در دست دولت انگلستان بود  تسخیر کردن.

گفتنی است دانشجویان و امت حزب الله  سفارت انگلستان را نیز هم اکنون تصرف کرده و وارد سفارت شدند.

دانشجویان اسناد محرمانه ای از سفارت دریافت کرده و به پیشروی خود ادامه می دهند.

 

در ادامه اخبار کاملتری را به نظر دوستان خواهیم رساند.



 

 

یک استاد درس خارج حوزه علمیه بر این اعتقاد است که علاوه بر قاسطین، مارقین و ناکثین، یکی از  طیف‌های مخالف ولایت امیر المومنین(ع) ساکتین بودند.

آیت الله صفایی بوشهری، حسن بصری را از جمله این افراد می‌داند که اگرچه برخی از فروع دین وسواس زیادی داشت اما زمان امیر المومنین(ع) با سکوت خود از اصحاب جمل حمایت کرد.

به باور نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، سیر مخالفت با ولایت فقیه به صورت تدریجی است و اینگونه نیست که شخص یک‌باره در مقابل ولایت قرار بگیرد، بلكه عوامل مختلفی همچون تحلیل‌های غلط و خط منحرف در این سیر تاثیر به‌سزایی دارد.

این استاد درس خارج حوزه تاکید می‌کند که نباید در برابر اظهارات عده‌ای سکوت کرد که این سکوت، ایجاد انحراف و توقف می‌کند.

آنچه که درپی می‌آید متن کامل سخنان آیت الله صفایی بوشهری است که در  آستانه عید ولایت در آغاز درس خارج فقه خود بیان کرده است.



ادامه مطلبـــ ...


 

گروه طراحان عقیق- عید غدیر خم بر شیعیان جهان مبارکباد

 



ادامه مطلبـــ ...


برای دریافت کیفیت بالا به ادامه مطلب...



ادامه مطلبـــ ...


فرمانده سپاه قدس؟!!!!!!

شايد از سر همين بهت است كه يكي از مقامات بلند پايه ارتش امريكا عاجزانه مي‌گويد: «من اگر او را ببينم، خيلي ساده از او خواهم پرسيد كه از ما چه مي‌خواهد؟!»

اينجا داخل ايران اسلامي، آنها كه او را مي‌شناسند، از حجب و تواضع و آرامش او مي‌گويند، مردي كه برخلاف آنچه امريكايي‌ها مي‌گويند، مرموز نيست.

هر قدر كه داخل ايران، او را كم مي‌شناسند، خارج از اين مرزهاي جغرافيايي، قصه‌هاي حيرت‌آوري از او بر سر زبان‌هاست كه با آميخته‌اي از راست و دروغ، شبحي ترسناك و هول انگيز از او ارائه مي‌دهد كه گويي همه منافع امريكايي‌ها را در خاورميانه به خطر انداخته است و جالب آنكه هر قدر آنها او را ترسناك‌تر و هول‌انگيزتر معرفي مي‌كنند، اينجا داخل ايران اسلامي، آنها كه او را مي‌شناسند، از حجب و تواضع و آرامش او مي‌گويند، مردي كه برخلاف آنچه امريكايي‌ها مي‌گويند، مرموز نيست.

 



ادامه مطلبـــ ...


 

 

 

 

 

به گزارش گروه بين الملل مشرق، گردهمايي بيلدربرگ از 9 تا 12 ژوئن (پنجشنبه 19 تا يکشنبه 22 خرداد) در هتل "سورتا هاوس" در "سنت موريتز" سوئيس برگزار شد که در آن موضوع تغيير حکومت سوريه و راه انداختن يک جنگ بزرگ در خاورميانه مورد بحث قرار گرفت.
 

اين هتل در ناحيه حنوب شرقي سوئيس بوده و امسال محل حضور پر هزينه ثروتمندترين افراد کره زمين و رهبران سياسي بود که خود را انجمن اقتصادي و سياسي جهان مي نامند حال آنکه برخي معتقدند اين نشست بيش از آنکه اقتصادي باشد، سياسي است. اين دسته از تحليلگران معتقدند سران فراماسونري جهاني سه نشست سالانه برگزار مي کنند که بخش اقتصادي آن در گردهمايي "داووس" بخش امنيتي آن در گردهمايي "مونيخ" و بخش سياسي آن در گردهمايي "بيلدربرگ" برگزار مي شود که بيلدربرگ از همه مخفيانه تر و بدون پوشش خبري است و تنها يکي از خروجي هاي آن، نشست سران "گروه هشت" است.

بيلدربرگ اگرچه مدتي است با حضور رسانه ها در مقابل در هتل مخالفت نمي کند اما در داخل محل برگزاري، رازهاي بسياري نهفته است.

هتل بسيار زيبا و مجلل "سورتا هاوس" که به شکل کاخ ساخته شده است، در دل طبيعت جاي گرفته که چشم انداز بسيار زيبايي به سمت کوهستان و درياچه دارد. اين هتل يک کيلومتر و850 متر از سطح دريا ارتفاع دارد و در دو کيلومتري سنت موريتز مستقر است.



ادامه مطلبـــ ...


یک صد سند غیر قابل خدشه از  نقش  امریکا در ترور ها داریم .

همه بدانند، مبارزه جبهه حق با باطل و فرعون استكبار كه با سردمداری ملت ایران و با پرچم اسلام آغاز شد، تا سرنگونی استكبار ادامه پیدا خواهد كرد/ قیام مردم امریكا و هشتاد كشور جهان بر ضد نظام لیبرال دموكراسی نشانه شكست خوردگی نظام سرمایه داری غرب است/ شاید امریكا و غربیها بتوانند قیام ها را سركوب كنند اما این آتش خاموش شدنی نیست.



ادامه مطلبـــ ...


بيانات رهبر معظم انقلاب:

آبروی آمریکا را در افکار عمومی خواهیم برد.

دريافت نمايد.  حجمش 450kb

farsi.khamenei.ir/ndata/news/17820/13900811_3721_16k.mp3



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

دربـاره وبلاگـــ


بسم الله الرحمن الرحیم علو درجات و مقامات شهید عزیزمان حاج حسین بصیر و دیگر شهیدان آن خطه مبارک (شهرستان فریدونکنار)را از خداوند مسئلت می کنیم ویادو نام شکوهمند آنان را گرامی می داریم. سید علی الحسینی الخامنه ای
آرشيو وبلاگــــ
پيوندهـــا

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلیک های پایداری و آدرس click-lasting.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسنـــدگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 10620
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1